דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לא מצאתם את השירות המבוקש? התקשרו אלינו ונעשה הכול כדי לסייע! 2236*

מוקד תמיכה וייעוץ בגיל השלישי

המוקד מעניק מידע ועזרה במגוון נושאים, בזמני שגרה וחירום

למי?

למי?

לכל אדם המבקש לקבל מידע על השירותים הניתנים לבני הגיל השלישי בעזר מציון ובכלל
איפה?

איפה?

שירות טלפוני
הנותן מענה לתושבים
בכל הארץ
איך?

איך?

מתקשרים:
1-800-80-20-30
מתי?

מתי?

ימים א-ה: 15:30-8:30
יום ו: 12:00-8:00

בזמני חירום המענה הטלפוני פועל בימים א-ה עד השעה 20:00
או השאירו פרטים כאן

על השירות

בעזר מציון מאמינים שהקשישים הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהחברה כולה.
מתוך רצון להעניק להם מענה הוליסטי הקמנו מוקד מידע, תמיכה וייעוץ הנותן מגוון מענים, 
מהשמת מטפלים לזכאי חוק סיעוד, דרך עובדים זרים ועד מכלול שירותים נלווים הניתנים בעזר מציון (נסיעות באמבולנסים, השאלת ציוד רפואי ושיקומי, ייעוץ והכוונה רפואיים ועוד).

המוקד פועל בשיתוף המשרד לשוויון חברתי ומסייע במגוון צרכים המגיעים אל המוקד ע"י מערך מתנדבים ארצי. בין השאר ניתנת עזרה בקנייה ובשינוע של תרופות ומוצרי מזון לקשישים שאין מי שיסייע להם בסביבה הקרובה.

על השירות

אולי שאלת את עצמך

האם השירות ניתן רק בשפה העברית?

 

כן.

האם יש מענה מעבר לשעות פעילות המוקד?

 

אפשר להשאיר הודעה בכל שעה, ונחזור אליכם בשעות הפעילות

ידע שנותן כוח מאמרים וכתבות

דמנציה - תסמינים, אבחון וטיפול

מהי דמנציה? הסימנים המוקדמים וכיצד מאבחנים? הכירו את גורמי הסיכון ואת העקרונות המובילים בטיפול בבני משפחה עם דמנציה.

טובות השתיים- על לאה מטפלת לקשישים ופאני| עזר מציון

טובות השתיים- על לאה מטפלת לקשישים ופאני, על ילדותן, הדברים שהן אוהבות לעשות יחד, ומה איתן עכשיו, במצב מלחמה. בואו לראות מקרוב למה לקחת מטפל סיעודי ישראלי דרך עזר מציון>>
אנחנו עובדים בלהציל חיים