השאלת ציוד רפואי ושיקומי
סניפי השאלת ציוד רפואי ושיקומי ברחבי הארץ, כולל מכירת ציוד מתכלה במחירי עלות
עזר מציון קטלוג הציוד
אולי שאלת את עצמך
איזה ציוד רפואי יש לכם? יש קטלוג?
יש לנו ציוד רפואי ושיקומי מכל הסוגים.
כמו כן תוכלו לשאול אצלנו ציוד פיזיותרפי לילדים
וציוד לתקשורת תומכת.
מה עלינו לדעת בבואנו לשאול ציוד?
במעמד ההשאלה יהיה עליכם להשאיר פרטי כרטיס אשראי או צ'ק למוטב 'עזר מציון' כפיקדון (לא תיעשה הפקדה או סליקה בתהליך ההשאלה).
את פריט הציוד תקבלו תקין ונקי. צוות המחלקה שלנו אמון על תחזוקה קפדנית וניקיון של כל פריט לפני השאלתו.
כמו כן תקבלו הנחיות לאופן השימוש בציוד, כדי להבטיח שתיהנו מכל היתרונות של הפריטים שבחרתם לשאול מאיתנו.
הציוד מושאל לתקופה מוגבלת. רוב הפריטים מושאלים לתקופה של עד 3 חודשים.
מה עושים אם זקוקים לציוד באופן קבוע?
אם מתברר שהחולה זקוק בקביעות לציוד הרפואי/השיקומי, יש לפנות לאחות או לרופא המשפחה בסניף קופת החולים שבה הוא חבר ולמלא טופסי בקשה. את טופס הבקשה לקבלת ציוד קבוע יעביר הרופא לפיזיותרפיסט או למרפא בעיסוק מטעם הקופה, למתן המלצה למימון חלקי או מלא של מכשירי שיקום וניידות, בהתאם לזכאותו ולמוגבלותו של המטופל.
אפשר לעקוב אחר סטטוס הבקשה באתר האינטרנט של הקופה, באפליקציה או במוקדי השירות, וכן בסניף הקופה.
בינתיים, עד סיום התהליך, תוכלו לשאול מאיתנו את הציוד הנדרש. מאחר שהתהליך אורך כחודשיים-שלושה, יש להגיש את הבקשה בתחילת תקופת ההשאלה.
עם קבלת האישור מקופת החולים יופנה המטופל לקבלת הציוד מספק/ים מורשה/ים ע"פ ההמלצות שיצורפו. האישור תקף חצי שנה מיום הוצאתו.
כמו כן, קופת החולים מספקת שירות חמצן למטופלים בחמצן, באישור רופא ריאות או לאור מכתב שחרור מבית חולים הממליץ על צריכת חמצן.
מוקדי השירות של קופות החולים
- כללית - מוקד כללית הנדסה בטלפון 5515*
- לאומית - מוקד לאומית בטלפון 507*
- מאוחדת - מוקד מאוחדת בטלפון 3833*
- מכבי - מוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון 3555*
משרד הבריאות משתתף במימון חלקי או מלא של: כיסאות ממונעים, זחלילים - מעלי מדרגות ניידים, מערכי תקשורת חלופית.
תהליך הבקשה נעשה מול קופת החולים או ישירות מול משרד הבריאות, לאחר המלצת פיזיותרפיסט או מרפא בעיסוק מטעם קופת החולים.
למידע נוסף: אתר משרד הבריאות או אתר כל זכות.
שימו לב:
ב-01/04/2024 בוצעה רפורמה לאספקת מכשירים בהעברת אחריות ממשרד הבריאות לקופות החולים.
פעימה שנייה צפויה בתאריך 01/10/2024
המידע מתעדכן מעת לעת.
באילו סניפים אפשר לשאול מיטות, מנופים וכורסאות?
השאלת פריטים אלו נעשית בתיאום מראש בלבד בסניפים אלו:
מיטות בתי חולים: בני ברק, חיפה, ירושלים, נתיבות.
מנופים וכורסאות: אור יהודה, בני ברק, בת ים, הרצליה, חיפה, ירושלים, מודיעין עילית, נתיבות. תל השומר.
השאלה והחזרה לסניף בני ברק:
מיטות בתי חולים בימים א-ה בשעות 15:00-9:00
מנופים וכורסאות בימים א-ה בשעות 17:00-9:00
*אפשרות להובלה ע"י מובילים חיצוניים
כן, יש מגוון רחב של ציוד שאפשר לרכוש אצלנו בסניפים.
בשעת צורך אפשר לראות כאן את הציוד המבוקש לפני הרכישה.
האחריות על מוצרי המכירה ניתנת ל-12 חודשים ומותנית בשימוש נכון וסביר על פי כללי היצרן/היבואן. במקרה שלפי ראות עיני העמותה נעשה במוצר שימוש בלתי סביר, לא תישא העמותה באחריות לנזקים. אין אחריות על שבר/קרע.
שירות למוצרים תקולים ניתן בסניף המרכזי, רח' הרב רבינוב 5 בני ברק, בשעות הפעילות.
החלפה או החזרה של מוצרים תתאפשר:
1. בהצגת קבלה
2. עד 14 יום מהרכישה
3. באריזה המקורית
4. בתנאי שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש
ניתן לתקן ציוד פרטי במחירי עלות, בסניף המרכזי ברח' הרב רבינוב 5 בני ברק, בשעות הפעילות.
כן, תודה! לחצו כאן למילוי טופס תרומה, ונחזור אליכם בהקדם!
כן.
חולים שהשתחררו מאשפוז בבית חולים לפני קבלת ציוד לאשפוז בית מקופת חולים,
וכן חולים שנתקעו בלי ציוד מתאים מכל סיבה שהיא,
יכולים לקבלו אצלנו באמצעות מילוי טופס זה.