דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לא מצאתם את השירות המבוקש? התקשרו אלינו ונעשה הכול כדי לסייע! 2236*
 

המרכז הארצי לתקשורת תומכת

המרכז נותן מענה מקצועי לילדים ולמבוגרים המתקשים בדיבור ולאלו שאינם מדברים כלל, במטרה לאפשר ולסייע להם לתקשר עם החברה ולהיות חלק ממנה בדרכים חלופיות

המרכז הארצי לתקשורת תומכת

המרכז להשאלת מכשירי התקשורת מיועד לאנשים עם לקויות דיבור קשות, מגיל שנה ועד גיל זקנה. 
הילדים הזקוקים למכשירים אלו הם ילדים המתמודדים עם שיתוק מוחין, פיגור, תסמונת דאון, אפרקסיה, אוטיזם, פגיעות מוטוריות או תסמונות אחרות. עם הבוגרים הנזקקים למכשירי תקשורת נמנים אנשים שלקו באירוע מוחי, במחלות ניווניות, בפרקינסון או בגידולים במוח, וכן נפגעי תאונות דרכים ועוד.

מרכז ההשאלה מגיש עזרה לכל פונה באשר הוא, ללא הבדלי גזע, דת או מין ומתוך שאיפה וניסיון לתת מענה לצרכים הייחודיים של כל אחד ואחת.

מכשירי התקשורת וההנגשה מושאלים בהתאם להמלצת קלינאי/ת תקשורת מטפל/ת, במטרה לאפשר התנסות ודיוק הצרכים, ובתום התקופה המשפחה יכולה לרכוש את המכשיר ההולם את צורכי המשתמש.

לקטלוג מכשירי התקשורת - לחצו כאן

המכשירים מושאלים אך ורק מול המשפחות ולא מול המסגרות, והם ניתנים בלא תמורה כספית, למעט דמי ביטוח המכשיר.

ההשאלה לחצי שנה עם אפשרות להארכה במידת האפשר - כאשר אין רשימת המתנה למכשיר הספציפי. 

המרכז הארצי לתקשורת תומכת

אולי שאלת את עצמך

למי מתאימים שירותי המרכז לתקשורת תומכת וחליפית?

 

שירותי המרכז לתקשורת תומכת וחליפית מתאימים לילדים ולמבוגרים המתקשים לתקשר באמצעות דיבור:

  • ילדים ומבוגרים עם לקויות מולדות: שיתוק מוחין, תסמונת דאון, אוטיזם ועוד

  • אנשים עם לקויות נרכשות: מחלות ניווניות, פוסט טראומה, נפגעי תאונות ועוד

  • אנשים הסובלים ממגבלה מוטורית המונעת מהם להשתמש במחשבים ובמכשירי תקשורת בנגישות ישירה

איפה ניתנים השירותים ומהן שעות הפעילות?

 

במשרדי המרכז להשאלת ציוד תקשורת והנגשה:

רח' עזרא 11 קומה 3 חדר 1 בני ברק

(חניה חינם בחניון בית סלומי קומה 3-)

ההשאלה כלל ארצית

 

הגעה בתיאום מראש בלבד.

זמני הפעילות: 
בימים א-ה בשעות 16:30-8:30
מענה טלפוני בימים א-ה בשעות 16:30-8:30
טל': 073-3956751/2

איך מתבצעת ההשאלה?

 
  • באמצעות פנייה מקוונת של איש מקצוע מטפל.
  • לאחר קליטת הפנייה, בהתאם לזמני ההמתנה המשתנים לפי המלאי, מתאמת ההשאלה יוצרת קשר עם בני המשפחה לתיאום איסוף המכשיר הנדרש ממשרדי המרכז.

  • ההשאלה למשך חצי שנה.

האם שאילת המכשירים כרוכה בתשלום?

 

ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים למכשיר.

דמי הביטוח משתנים ממכשיר למכשיר בהתאם לסרגל הביטוחי הנקבע ע"י חברת הביטוח.

בסיום תקופת ההשאלה, האם ניתן לרכוש את המכשיר?

 

לא, יש להחזיר את המכשיר למרכז ההשאלה.

המכשיר נועד לשימוש זמני או להתאמה לפני רכישה.

תוכלו להזמין לרכישה מכשיר זהה במקומות המיועדים לכך. 

איך שואלים אייפד?
 
  • לצפייה בקטלוג האייפדים לחצו כאן  
  • הפנייה נעשית באמצעות מילוי טופס ע"י קלינאי/ת תקשורת. למילוי טופס על ידי קלינאית תקשורת לחצו כאן
  • במקרה שקיימת רשימת המתנה לקבלת המכשיר, אנו פועלים לפי עקרון קדימות הפנייה
  • לקריאת התקנון לחתימה במעמד ההשאלה לחצו כאן
  • ההשאלה למשך חצי שנה
  • ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים בסך 50 ש"ח 
  • תשלום דמי הביטוח ייעשה בהוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי

לבירור סטטוס הפנייה ולשאלות נוספות:

התקשרו: 073-3956751

לחצו כאן לפתיחת שיחת וואטסאפ

או השאירו פרטים כאן

איך שואלים מכשיר פלט קולי?
 
  • לצפייה בקטלוג פלטים קוליים לחצו כאן
  • הפנייה נעשית באמצעות מילוי טופס ע"י קלינאי/ת תקשורת. למילוי טופס על ידי קלינאית תקשורת לחצו כאן
  • במקרה שקיימת רשימת המתנה לקבלת המכשיר, אנו פועלים לפי עקרון קדימות הפנייה
  • לקריאת התקנון לחתימה במעמד ההשאלה לחצו כאן
  • ההשאלה למשך חצי שנה
  • ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים המשתנים ממכשיר למכשיר
  • תשלום דמי הביטוח ייעשה בהוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי

לבירור סטטוס הפנייה ולשאלות נוספות:

התקשרו: 073-3956752

לחצו כאן לפתיחת שיחת וואטסאפ

או השאירו פרטים כאן

איך שואלים מחשבי תקשורת?
 
  • לצפייה בקטלוג מחשבי התקשורת לחצו כאן
  • למילוי טופס בקשת מחשב תקשורת ממשרד הבריאות על ידי קלינאי/ת תקשורת לחצו כאן
  • לקריאת התקנון לחתימה במעמד ההשאלה לחצו כאן
  • ההשאלה למשך חצי שנה
  • ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים בסך 150 ש"ח 
  • תשלום דמי הביטוח ייעשה בהוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי

לבירור סטטוס הפנייה ולשאלות נוספות:

התקשרו: 073-3956751

לחצו כאן לפתיחת שיחה בוואטסאפ

או השאירו פרטים כאן

איך שואלים מערכת מיקוד מבט?
 
  • לצפייה בקטלוג מערכות מיקוד מבט לחצו כאן
  • למילוי טופס בקשה למערכת מיקוד מבט ממשרד הבריאות על ידי קלינאי/ת תקשורת או מרפא/ה בעיסוק לחצו כאן
  • לקריאת התקנון לחתימה במעמד ההשאלה לחצו כאן
  • ההשאלה למשך חצי שנה
  • ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים בסך 200 ש"ח 
  • תשלום דמי הביטוח ייעשה בהוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי

לבירור סטטוס הפנייה ולשאלות נוספות:

התקשרו: 073-3956752

לחצו כאן להתחלת שיחה בוואטסאפ

או השאירו פרטים כאן

איך שואלים אביזרי נגישות?
 
  • לצפייה בקטלוג אביזרי נגישות לחצו כאן
  • הפנייה נעשית באמצעות מילוי טופס ע"י מרפא/ה בעיסוק - למילוי הטופס ע"י מרפא/ה בעיסוק לחצו כאן
  • במקרה שקיימת רשימת המתנה לקבלת האביזר אנו פועלים לפי עקרון קדימות הפנייה
  • לקריאת התקנון לחתימה במעמד ההשאלה לחצו כאן
  • ההשאלה למשך חצי שנה
  • ההשאלה ללא תשלום, למעט דמי ביטוח חודשיים המשתנים מאביזר לאביזר
  • תשלום דמי הביטוח ייעשה בהוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי

 

לבירור סטטוס הפנייה ולשאלות נוספות:

התקשרו: 073-3956752

לחצו כאן לפתיחת שיחה בוואטסאפ

או השאירו פרטים כאן

ידע שנותן כוח מאמרים וכתבות

חרדות אצל ילדים ונוער? אפשר לעזור!

צפו בהקלטות של הרצאות מרתקות שנמסרו ביום עיון מיוחד בנושא חרדה בילדים ובנוער, שערך האגף לקידום הילד של 'עזר מציון'

גמילה מחיתולים כתהליך של עצמאות וביטחון

גמילה מחיתולים - מתי מתחילים גמילה מחיתולים ואיך עושים את זה נכון? בואו לקרוא איך תיצרו עבור הפעוט שלכם סביבה מתאימה לגמילה ואיך לעבור את זה בקלות ובטוב. הכנסו לכל הטיפים שלנו>>

ויסות חושי- מפתח להצלחה

מהו ויסות חושי וכיצד הוא קשור לקושי בוויסות רגשי? איך מזהים את הקושי ואיך אפשר לסייע?
אנחנו עובדים בלהציל חיים